بر اساس این آمار، میتسوبیشی در ماههای منتهی به فوریه (بهمن) ۲۰۲۴، تولیدات خود را برای بازار داخل ژاپن بیش از ۲ برابر افزایش داده است. (۱۰۴،۹٪). در همین مدت، میتسوبیشی توانسته برای بازار جهانی (غیر از ژاپن) تولیدات خود را حدود ۹۰ ٪ بالا ببرد. این در حالیست که این شرکت در همین بازه زمانی موفق به ارتقاء فروش خود تا ۱۳۵،۴٪ در ژاپن و تا ۹۸،۴٪ در جهان شده است.
شرکت میتسوبیشی موتورز، عضو انجمنی که رنو و نیسان نیز در آن حضور دارند، یک شرکت خودروسازی جهانی مستقر در توکیو، ژاپن است که حدود ۳۰،۰۰۰ کارمند و تأسیسات بسیاری در اقصی نقاط جهان دارد و تقریبا هر جایی در دنیا که صحبت از صنعت خودرو باشد، ردپای آن را میتوان دید. میتسوبیشی موتورز در زمینه خودروهای شاسی بلند، انواع وانت و خودروهای برقی هیبریدی نسبت به رقبای خود دارای مزیت رقابتی بالایی است و بیشتر برای رانندگان جاه طلبی که مایل به فاصله گرفتن از سنتها و به حرکت به سمت نوآوری هستند، جذابیت دارد. از زمان تولید اولین وسیله نقلیه توسط این شرکت بیش از یک قرن میگذرد و میتسوبیشی موتورز در زمینه برقیکردن محصولات خود پیشرو بوده است. خودرو کوچک و جمع و جور i-MiEV، اولین وسیله نقلیه الکتریکی تولید انبوه جهان در سال ۲۰۰۹ و پس از آن در سال ۲۰۱۳، اوتلندر برقی هیبریدی (PHEV) اولین خودرو برقی قابل شارژ شاسی بلند (SUV) جهان را به بازار عرضه کرد.
دیدگاه خود را بنویسید