میتسوبیشی موتورز در برنامه میان‌مدت خود که نام آن را «چالش ۲۰۲۵» گذاشته، از مناطق تجاری اصلی خود در آسه‌آن (سازمان کشورهای جنوب شرقی آسیا) با عنوان «عوامل توسعه» یاد و اعلام کرد که منابع خود را روی این «عوامل توسعه» متمرکز خواهد کرد تا مدل‌های جدید زیادی را با هدف فروش و درآمد بیشتر عرضه کند. در میان این «عوامل توسعه»، بازار خودروهای جدید در فیلیپین همگام با نرخ رشد بالای جمعیت و اقتصادی به سرعت در حال رشد بوده است و انتظار می‌رود که در میان مدت این روند همچنان ادامه یابد. تسهیلات مالی برای مشتریان در فیلیپین بسیار مهم است زیرا بیشتر آنها هنگام خرید خودرو از تسهیلات استفاده می‌کنند. با این قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک، میتسوبیشی موتورز قادر خواهد بود طیف گسترده‌ای از ابزارها و تسهیلات مالی فروش را به مشتریان و نمایندگی‌های خود ارائه دهد. تاتسو ناکامورا، معاون اجرایی میتسوبیشی موتورز، گفت: «این شصت و یکمین سال کسب و کار ما در فیلیپین است، جایی که اکنون در آن حضوری قوی و سهم بزرگی از بازار داریم. میتسوبیشی موتورز بسیار خوشحال است که می‌تواند با سکیوریتی بانک که یکی از بهترین مؤسسات مالی در فیلیپین است، شریک شود. از طریق این سرمایه‌گذاری مشترک، امیدواریم بتوانیم وسایل نقلیه میتسوبیشی موتورز را به مشتریان بیشتری در این بازار رو به رشد ارائه دهیم. همچنین، ما به تلاش برای جلب هر چه بیشتر رضایت مشتریان از طریق محصولات و خدمات خود که ویژگی بارز میتسوبیشی موتورز هستند، ادامه خواهیم داد». سانجیو وورا، رئیس و مدیر اجرایی بانک سکیوریتی، گفت: «این سرمایه‌گذاری مشترک در راستای تعهد سکیوریتی بانک برای ارتقاء سطح تجربیات مشتریان قرار دارد.  تلاش بر این است که این کار را با متحقق ساختن قولی که در ارتباط با بهتر شدن برند بانکداری خود داده‌ایم، انجام دهیم». وی افزود: «با کنار هم قرار دادن نقاط قوت میتسوبیشی موتورز و سکیوریتی بانک در این شرکت جدید، به بهترین شکل ممکن می‌توانیم تسهیلات مالی خرید خودرو را برای تأمین نیازهای مشتریان خود ارائه دهیم و این یعنی تبلیغات جذاب‌تر، بسته‌های مالی رقابتی و تصمیم‌گیری سریع. این‌گونه قادر خواهیم بود خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهیم».